Warm maken voor vakantie
Kunnen jullie vakantiegangers in hun aankooporiëntatie activeren met fotografie? Dat was de vraag die Suncamp via Activation Heroes neerlegde en waarvoor we uiteindelijk duizenden kilometers hebben gereisd en duizenden foto’s hebben geschoten op campings in Slovenië en Kroatië. Hierbij waren we niet alleen verantwoordelijk voor de fotografie, maar hebben we ook alle styling en scouting geregisseerd. Het resultaat van deze shoots is zowel offline als online zichtbaar binnen alle promotionele uitingen van Suncamp.
Activation Heroes
Deze activatie is in samenwerking met en in opdracht van Activation Heroes uitgevoerd. Zij zorgden voor een vlekkeloos project en klantcontact, zodat wij ons volledig konden focussen op creëren van de beste fotografie en content. Activation Heroes werkt vanuit een flexibel netwerk en een harde kern aan activatie-regisseurs om activaties efficiënt en impactvol uit te voeren.
SUNCAMP
Een zorgeloze vakantie. Wie wil dat nou niet? Samen met de camping zorgt Suncamp ervoor dat de kinderen de tijd van hun leven hebben en dat gasten genieten van tijd voor zichzelf én elkaar. Het merk biedt meer dan 350 topcampings in 14 landen aan en selecteert campings op kwaliteit, kindvriendelijkheid, faciliteiten en de ligging. Want op een plek waar alles goed geregeld is, is de kans op een onbezorgde vakantie het grootst.