Win een weekend op een Meatless Farm!
Vanaf de herfst van 2021 ligt Meatless Farm in de digitale schappen van JUMBO.com én in een geselecteerd aantal JUMBO-filialen. Aan Bureau Basket de vraag om zowel de naamsbekendheid als direct de salesresultaten te verhogen. Dit met als doel om vanaf 2022 flink op te kunnen schalen en het onderscheid te maken in We konden ons direct compleet uitleven hierop, want alle facetten kwamen aan bod; creatie, activatie én data-optimalisatie. Het werd de start van een duurzame samenwerking die zowel offline als online tot uiting komt.
We creëerden allereerst een originele winactie; win een weekend op een Meatless Farm. Oftewel; een geheel verzorgd weekend voor vier personen op een plantaardige boerderij, waar je ook nog eens álles leert over het vleesloze boerenbestaan én een culinair menu krijgt voorgeschoteld met de lekkerste vega-variaties! Deze activatie lanceerden we via de 18 winkels en online via in-app advertising, Google Display, YouTube en diverse social media kanalen. Doordat we ons smart location targeting platform als basis aanhielden in de acquisitiefase, traceerden en activeerden we deze actie heel gericht op de duizenden doelgroeppersonen die hiervoor in kaart kwamen. Bijvoorbeeld omdat ze hun boodschappen al bij JUMBO doen, maar doordat we ook een latente interesse in vegetarische eten, een bewuste lifestyle en geselecteerde restaurants zagen.
Na drie weken campagnevoeren, hebben we alle deelnemers en bezoekers van de actiepagina nogmaals weten te activeren voor een cashbackactie. Dit hebben we vervolgens ook in POS mogen vertalen, waardoor geen JUMBO bezoeker meer om de introductie van Meatless Farm heen kon in de eerste weken van haar schappositie! Via een foodtruck bij de geselecteerde filialen heeft Meatless Farm het merk nog extra lading kunnen geven en zijn nog vele proevers geconverteerd tot consumenten én shoppers.
Over Meatless Farm
Eten is genieten – als de goede dingen maar gezonder waren! Nou, bij Meatless Farm is dat wat ze doen; zij maken de dingen waar je van houdt beter voor jou en de planeet. Hun missie is om vleesvervangers lekker te maken. Meatless Farm is daarmee een gamechanger op het gebied van vleesvervangers. De producten zijn niet voorgekookt maar echt vers en daarmee superveelzijdig, rijk van smaak en heel gemakkelijk, net als vlees, te bereiden. Met de producten van Meatless Farm creëer jij unieke plantaardige menucreaties. En dat hebben niet alleen wij ontdekt, maar ook Real Madrid. Het is dan ook een officieel sponsor van deze wereldclub met Toni Kroos als trots ambassadeur.